Gambar 1 Keluarga Bakar Diri Kerana Rumah Mereka Ingin Di Robohkan

Tahu jika rumah mereka mahu di robohkn satu keluarga di India ini memilih untuk nekad melakukan bakar diri sebagai salah satu cara untuk memprotes tindakan pengusiran terhadap rumah mereka.


Download Dan Tonton Video Panas Artis Hollywood Di Sini 

Download Dan Tonton Video Panas Artis Hollywood Di Sini



Aksi ini mungkin sudah biasa terjadi dan aksi protes dalam pengusiran mungkin juga sering dilihat namun jika ada pengusiran lalau diprotes dengan aksi bakar diri mungkin ini yang jarang berlaku.

Nah di India satu keluarga memilih untuk membakar diri kerana menolak rumah mereka untuk di robohkan, mereka yang melakukan bakar diri adalah Bharat Mansingh, Rekha, Asha, Vasumati, dan Girish Mansingh.

Dalam aksi bakar diri Ini terjadi korban jiwa Bharat Mansingh tewas kerana mengalami luka bakar serius ketika dirawat dihospital sakii di Kota Rajkot, India, semantara angota keluarga lainya Rekha, Asha, Vasumati, dan Girish Mansingh hanya mengalami luka bakar.

Pihak yang akan melakukan pengusuran chotu Nagar Coorperative Housing Society sebenarya tidak berniat mahu melakukan pengusuran terhadap keluarga ini.

Keluarga Mansingh bersengketa dengan pihak chotu Nagar Coorperative Housing Societyatas tepat tinggal Keluarga Mansingh, Keluarga Mansingh sendiri sudah tinggal di tanah itu selama bertahun tahun.

Kerana tidak menapatkan kepastian yang jelas akhirnya bakar diri pun harus diambil sebagai cara satu satunya mengatasai masalah mereka

Tidak ada komentar:

Posting Komentar