Ingin Mencabut 3 Gigi..Tetapi Doktor Mencabut Semua Gigi Lelaki Ini







Semua gigi Christopher Crist kini tak ada lagi. Doktor sudah mencabut semuanya, padahal ia datang untuk mencabut tiga gigi saja.

Lelaki berusia 21 tahun dari Indiana, yang merupakan penyandang autis, mengatakan ke Fox59 kalau ibunya mengajaknya ke Amazing Family Dental di Indianapolis untuk mencabut tiga giginya. Tapi, doktor tak hanya cukup dengan tiga gigi. Dia terus mencabut semua gigi Christ.


LED HD SMART, Macbook AIr, iPhone 5 .. Boleh MENANG di sini!
 Jom Dapatkan Iron Man Sim Card + 3G data Dengan hanya RM58 Sebulan..Lihat Di Sini
"Mereka menarik semuanya hingga akhir," kata Crist seperti dipetik Huffington Post.

"Saya kelihatan aneh sekarang," tambahnya.

Crist menjelaskan, pengendalian mengerikan itu bermula selepas doktor memberinya beberapa pil untuk meringankan rasa sakit. Ibunya telah memberi arahan ketat untuk mencabut hanya tiga gigi. Namun entah bagaimana doktor mencabut gigi yang lain.

Crist merancang menggugat doktor gigi yang tak disebutkan namanya kerana tak ada izin sebelum tindakan diambil, dan ia mempunyai saksi pendukung.

Sheena Cortez mengatakan, saat itu ia berada di dekat Crist. Ia bilang ia tak percaya dengan wajah Crist yang menakutkan.

Selain itu, FoxNews mengesan ada beberapa orang lain yang mendakwa kalau klinik tersebut menarik gigi lebih dari yang diminta.

Rose Hill mengatakan, ia melawat doktor tersebut ketiga terganggu dengan satu giginya. Namun si doktor gigi mencabuh seluruh gigi yang ada di bawah. (Me / Igwl)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar